Shop Mobile More Submit  Join Login
Just Gonna Keep Being Awesome by MBPanther Just Gonna Keep Being Awesome by MBPanther
Whew finally done with this. It's about time I drew Kopje the klipspringer again. As you can see she has prominent white face, chest and belly markings and eye spots which sets her apart from other klipspringers. Further more she has horns, a rare trait among females. Kopje is an extremely cocky and somewhat arrogant character and loves harassing predators from a safe perch above their heads. Her best (and only friend) is another klipspringer named Skipper who has developed a slight paranoia from hanging out with Kopje. I really like this character and it was fun drawing her. Trying a new shading style too. Hope you like it. Hmm perhaps I will commission someone to draw her.
Add a Comment:
 
:iconjackiereaper:
JackieReaper Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist General Artist
this reminds my of my bff abbi her anthropoids a dear!
Reply
:icongoldenflowerbabe:
GoldenFlowerBabe Featured By Owner Sep 16, 2012  Student Digital Artist
Nothing to say here, just gonna fav.
Reply
:iconpsithyrus:
Psithyrus Featured By Owner Sep 16, 2012
She's so pretty, wonderful character :)
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you!!!!!
Reply
:iconkitty-ham:
Kitty-Ham Featured By Owner Sep 16, 2012  Professional General Artist
Nice job! She's so pretty! I love the shape of her face, and her eyes are beautiful. :aww: And I really like the new shading too :meow:
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Omg thanks so much Kitty!!! I'm so glad you like her!!!!
Reply
:iconchipo-h0p3:
Chipo-H0P3 Featured By Owner Sep 15, 2012  Student General Artist
askjdfh SHE"S SO CUTE!
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Eee thank you. After all that debating of what markings to give her I gave her two measly eye spots XD
Reply
:iconchipo-h0p3:
Chipo-H0P3 Featured By Owner Sep 15, 2012  Student General Artist
lol Simplicity works wonders xD
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
it does
Reply
:iconrazorclawfalcon:
RazorClawFalcon Featured By Owner Sep 15, 2012
oh how cute.
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks
Reply
:iconrazorclawfalcon:
RazorClawFalcon Featured By Owner Sep 17, 2012
np
Reply
:iconsnifflefox:
Snifflefox Featured By Owner Sep 15, 2012  Student Artisan Crafter
i have no idea what a klipspringer is but its awesome
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
They are a small African antelope species that walk on the very tips of their hooves. Thanks so much!
Reply
:iconsnifflefox:
Snifflefox Featured By Owner Sep 15, 2012  Student Artisan Crafter
I do believe I have a new favorite animals
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aw XD they are cute little things.
Reply
:iconask-sock:
Ask-Sock Featured By Owner Sep 15, 2012
Dat klipspringer
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Heck yeah
Reply
:iconask-sock:
Ask-Sock Featured By Owner Sep 15, 2012
Could use more tophats
But I mean
you're the artist
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol XD Hmm she could use a tophat
Reply
:iconask-sock:
Ask-Sock Featured By Owner Sep 15, 2012
RIGHT?
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconmbpanther:
MBPanther Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Totally
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 972 × 745




Details

Submitted on
September 15, 2012
Image Size
1.5 MB
Resolution
972×745
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
496 (1 today)
Favourites
69 (who?)
Comments
24
Downloads
21
×